10/6/2025
5
It was a hassle-free purchase.
Eurostar 2000
Sales
Personenwagens
4/6/2025
3
Satisfait des conditions et du respect des délais de livraison, mais déçu par le manque total de confiance à mon égard : alors que, pour des raisons techniques, je devais effectuer le paiement en plusieurs fois, j'ai dû attendre une semaine après le paiement intégral du prix pour recevoir un simple scan du document me permettant d'immatriculer le véhicule.
Eurostar 2000
Sales
Personenwagens
30/5/2025
5
Satisfaite,travail rapide et soigné
Eurostar 2000
Customer Service
Personenwagens
29/5/2025
5
Eurostar 2000
Customer Service
Personenwagens
27/5/2025
5
Eurostar 2000
Customer Service
Personenwagens
26/5/2025
5
super vriendelijke service
Eurostar 2000
Customer Service
Personenwagens
26/5/2025
5
Eurostar 2000
Customer Service
Personenwagens
26/5/2025
1
Catastrophique. Entretien pénible, devis xxx, pseudo garantie inexistante.... Je n'y remettrai jamais pieds.
Eurostar 2000
Customer Service
Personenwagens
26/5/2025
5
Comme à chaque entretien un accueil chaleureux.
Eurostar 2000
Customer Service
Personenwagens
26/5/2025
1
Niet veel meer te merken van de vriendelijke ontvangst bij xxx Er zitten daar nuï enkele personen tegen hun goesting aan het onhaal Dit was mijn laatste bezoek bij xxx
Eurostar 2000
Customer Service
Personenwagens
25/5/2025
1
Un service pas du tous au point non respect du devis annoncé, et camper sur ses positons
Eurostar 2000
Customer Service
Personenwagens
25/5/2025
5
Eurostar 2000
Customer Service
Personenwagens
23/5/2025
5
Wel raar dat er geen banden in stock waren
Eurostar 2000
Customer Service
Personenwagens
22/5/2025
3
Mijn laatste ervaringen zijn alles behalve positief. Bij elke afspraak is er wel wat. Voorbeeld 1: vraag voor nieuwe autowissers. Resultaat: volgens factuur nieuwe gemonteerd, maar het wissen gebeurt nog slechter dan voorheen. Gevolg: terugkomen. Voorbeeld 2: afspraak voor een klein onderhoud. Resultaat: de wisselstukken zijn er niet. Gevolg: terugkomen. Voorbeeld 3: lange wachttijd voor een afspraak, diagnose, herstelling. Gevolg: weken rondrijden met versleten schokdempers.
Eurostar 2000
Customer Service
Personenwagens
22/5/2025
5
de service ervaring was top
Eurostar 2000
Customer Service
Personenwagens
21/5/2025
4
Bon accueil en general malgre un manque de transparence sur le temps d'attente pour la reparation
Eurostar 2000
Customer Service
Personenwagens
21/5/2025
2
CATASTROPHIQUE MON VEHICULE EST RESTEE 2 SEMAINES EN REPARATION POUR AVOIR QUELQU UN AU TELEPHONE IL FAUT S ARMER DE PATIENCE NOMBRE DE FOIS QUE L ON NE DECROCHE PAS
Eurostar 2000
Customer Service
Personenwagens
21/5/2025
5
Vlotte manier afspraak kunnen maken, vriendelijke ontvangst, goede en uitgebreide uitleg over het voertuig
Eurostar 2000
Customer Service
Personenwagens
21/5/2025
1
Er was een knarsend geluid van een motortje achter het frontaal ventilatiesysteem in het interieur 1. De eerste keer dat de wagen binnenging voor de klacht mbt van geluid vonden jullie niets (ondanks video die ik bezorgd had) en is er niets gebeurd 2. De tweede keer vervangen jullie de plafonnier waar niets mis mee was, het geluid kwam duidelijk niet vandaar en dat was duidelijk hoorbaar was op de video + jullie vervangen de plafonnier door een andere plafonnier die geen mogelijkheid meer heeft de bril op te bergen + sinds die herstellingen is de kwaliteit van het GSM verkeer duidelijk slechter bij al mijn gepsrekspartners 3. Ik doe opzoekwerk op het net naar de oorzaak en vind dat het de ventilator is van de GSM laadplaats. Dus wagen ging gisteren binnen daarvoor, maar schuifluik wordt niet correct gehermonteerd 4. Ik denk dat het geluid is opgelost, MAAR de console wordt afgesloten met een schuifluik en dat schuifluik gaat nu minder ver open dan voordien waardoor ik de GSM nauwelijks op de laadplaats kan leggen. Dus de wagen moet nog eens binnen 5. Wagen gaat binnen op xxx. xxx belt me nog eens om duidelijk het probleem van mij te vernemen. Ik leg alles nog eens uit. Ik krijg de wagen terug en ik krijg nog steeds mijn GSM niet op de gebruikelijke plek gelegd (mijn GSM is nochtans niet gegroeid ... allé dat denk ik toch)
Eurostar 2000
Customer Service
Personenwagens
21/5/2025
4
Très bon accueil, à l'écoute, service rapide
Eurostar 2000
Customer Service
Personenwagens
21/5/2025
5
aangenaam onthaal door iedereen en correcte naleving van al het gevraagde
Eurostar 2000
Customer Service
Personenwagens
21/5/2025
5
Eurostar 2000
Customer Service
Personenwagens
21/5/2025
1
On nous dit que la valve indicative des pneus est ok mais non
Eurostar 2000
Customer Service
Personenwagens
13/5/2025
5
Parfaite Personnel aux petits soins
Eurostar 2000
Customer Service
Personenwagens
13/5/2025
5
Eurostar 2000
Customer Service
Personenwagens
12/5/2025
3
voici quelques remarques générales sur la prise en main: - concession Mercedes injoignable par téléphone (répondeur raccroche sans donner suite à la fin du menu déroulant!), donc difficile d'avoir un contact - très bon accueil par le personnel de la concession une fois le rendez-vous obtenu par email - Prise en main très satisfaisante - soucis de chargeur visible dès la prise en main mais sans qu'on comprenne que cela était le chargeur. Donc à peine la voiture sortie du garage elle retournait au garage après é jours (puisqu'elle ne rechargeait pas !) - remplacement de voiture parfaitement géré par la concession le temps de la réparation.
Eurostar 2000
Sales
Personenwagens
12/5/2025
5
klantvriendelijkheid en competentie
Eurostar 2000
Customer Service
Personenwagens
12/5/2025
2
Eurostar 2000
Customer Service
Personenwagens
8/5/2025
5
Vlotte levering van de wagen. Alles goed en correct verlopen. De app wordt ook geïnstalleerd voor jou en alles ingesteld.
Eurostar 2000
Sales
Personenwagens
7/5/2025
2
Problemen met de benzinetank die lekte bij het voltanken
Eurostar 2000
Customer Service
Personenwagens
7/5/2025
5
Vriendelijk onthaal en met kennis behandeld.
Eurostar 2000
Sales
Personenwagens
6/5/2025
1
Diagnostique hors de prix, 3 hommes une demi journée pour une diagnostique. Scandaleux. Même pas déduit en cas de réparation chez vous.
Eurostar 2000
Customer Service
Personenwagens
6/5/2025
5
Service impeccable et rapide
Eurostar 2000
Customer Service
Personenwagens
6/5/2025
5
Correcte service uitgevoerd aan de wagen
Eurostar 2000
Customer Service
Personenwagens
6/5/2025
1
Le employés n'a pas fait son boulot malgré les consignes au employés
Eurostar 2000
Customer Service
Personenwagens
6/5/2025
5
Eurostar 2000
Customer Service
Personenwagens
6/5/2025
5
Eurostar 2000
Customer Service
Personenwagens
6/5/2025
1
Geen antwoord op onze herhaalde vraag naar creditering van de niet geleverde wintervelgen. Plaatsing morgen van een trekhaak vandaag geannuleerd, ondanks afspraak gemaakt op xxx
Eurostar 2000
Customer Service
Personenwagens
6/5/2025
4
Goede service, vriendelijk personeel, kortom ????
Eurostar 2000
Customer Service
Personenwagens
6/5/2025
5
Topservice , alleen de uurlonen zijn aan de hoge kant , jammer , maar tis zo
Eurostar 2000
Customer Service
Personenwagens
6/5/2025
5
Eurostar 2000
Customer Service
Personenwagens
6/5/2025
4
Zeer goede service, vriendelijk personeel
Eurostar 2000
Customer Service
Personenwagens
6/5/2025
4
Achat d'un véhicule xxx à xxx € Pas de bouteille de champagne offerte pour l'occasion de cet achat qui n'est pas donné à tout le monde ,pas de show comme on le voit un peu partout(voiture non recouverte par une bâche pour un effet privilégié lors de la livraison )et de plus le pare brise intérieur était déjà sale.. nous avons reçu un bon accueil de la part du personnel de la concession. Le service commercial a été correct suite à un problème d'option non présente sur le véhicule et nous avons trouvé un arrangement. En espérant parcourir de nombreux kilomètres sans souci avec ce véhicule qui est un réel plaisir à conduire. MERCI à la concession xxx.
Eurostar 2000
Sales
Personenwagens
6/5/2025
1
Bonjour, Suite à mon passage dans votre atelier, je souhaite exprimer mon profond mécontentement. Malgré le fait que mon véhicule soit toujours sous garantie, un devis m'a été établi sans qu'aucune démarche ne soit faite par vos services pour une prise en charge au titre de la garantie. J'ai dû moi-même effectuer toutes les démarches nécessaires, ce qui est inadmissible de la part d'un atelier censé accompagner ses clients dans ce type de situation. Je regrette ce manque total de suivi et de considération. Cordialement,
Eurostar 2000
Customer Service
Personenwagens
6/5/2025
5
Vriendelijke ontvangst, er werd mij zelf een koffie aangeboden.
Eurostar 2000
Customer Service
Personenwagens
6/5/2025
4
Goed werk, vriendelijkheid en stiptheid. Enig minpunt: de hoge prijs !!!
Eurostar 2000
Customer Service
Personenwagens
6/5/2025
5
Services efficaces, rapides et le personnel très poli.
Eurostar 2000
Customer Service
Personenwagens
1/5/2025
4
Attentif à notre échange pour l'utilisation d'affichage pour la tachymetrie
Eurostar 2000
Customer Service
Personenwagens
28/4/2025
5
xxx a été très persuasif à la base je devais pas faire d'achat je venais juste par curiosité mais le employé a été tellement professionnel sans me forcer à me conseiller il a été extra et professionnel que j ai fais l achat sans réfléchir.
Eurostar 2000
Sales
Personenwagens
27/4/2025
5
Goed kontakt, snelle afwerking. Zou het prettig vinden van op voorhand op de hoogte worden gesteld bij een terugroep actie.
Eurostar 2000
Customer Service
Personenwagens
25/4/2025
5
Le xxx était très attentionné et professionnel, il m'a tout bien expliqué, nous avons fait le compte Mercedes ensemble. Il m'a bien expliqué la nouvelle voiture.
Eurostar 2000
Sales
Personenwagens
24/4/2025
5
Eurostar 2000
Customer Service
Personenwagens
24/4/2025
5
Eurostar 2000
Customer Service
Personenwagens
24/4/2025
4
vriendelijke efficiente bediening
Eurostar 2000
Customer Service
Personenwagens
24/4/2025
4
Accueil professionnel. To de point. Écoute, réponse aux questions avec solution à la clé. Point d'amélioration. Ma fille est allée chercher mon véhicule. Aucune vérification d'identité n'a été faite.
Eurostar 2000
Customer Service
Personenwagens
24/4/2025
5
vriendelijke verwelkoming en service zoals altijd
Eurostar 2000
Customer Service
Personenwagens
24/4/2025
5
perfecte service mercedes -waardig. alles grondig uitgelegd met de nodige tijd en ruimte om vragen te stellen.
Eurostar 2000
Sales
Personenwagens
24/4/2025
5
J' ai été bien reçu avec un très bon service. Personnel attentif et souriant. Merci, Bien à vous, xxx
Eurostar 2000
Customer Service
Personenwagens
23/4/2025
1
J'ai xxx Mercedes xxx classe une anne xxx ...le 2 donne des chock aux boite vitesse...je suis vreiment degoute de le 2 model....j'ai un xxx km boite automatique et la boite change 2 fois mieux que le xxx classe..!!!! Mercedes il dois encore travaie beaucoup pour avoir un boite sans choc...aux celui la xxx j'ai change 2 fois le huile et filtre dans le boite pensait que il roule mieux mais sans rezultat...et il ya xxx km....
Eurostar 2000
Customer Service
Personenwagens
23/4/2025
1
Onprofessioneel, MERCEDES-onwaardig
Eurostar 2000
Customer Service
Personenwagens
23/4/2025
1
De waarschijnlijke oorzaak van het probleem werd niet opgelost, dit ondanks binnenbrengen wagen in atelier. Na zelf controle te doen, zien we wel de oorzaak.
Eurostar 2000
Customer Service
Personenwagens
23/4/2025
5
Eurostar 2000
Customer Service
Personenwagens
23/4/2025
4
Eurostar 2000
Customer Service
Personenwagens
20/4/2025
4
Service top et rapide, seul bémol j'avais demandé de mettre la pression des pneus sur format voiture chargée et avec coffre de toit ce qui a été fait, malheureusement les petits caches n'ont pas été bien remis sur les valves ( 1 ou 2 tours serrer pas plus...) ce qui m'en a fait perdre 2 ! Dommage !
Eurostar 2000
Customer Service
Personenwagens
11/4/2025
1
Op xxx ben ik naar xxx geweest voor een bandenwissel (winter -> zomer). Voor de zoveelste keer was bij het weggaan de druk niet op peil : achteraan 2,2 en 1,6 ! Ik ben dan onmiddelijk teruggekeerd en de eerste lakonieke reactie was dat na een beetje rijden de druk op peil zou komen (sic). Pas na enig aandringen is iemand komen kijken om dan met de wagen weer binnen te rijden en het euvel te herstellen. Zoals reeds eerder aangegeven is dit niet de eerste keer dat dit gebeurd. Ik heb de indruk dat sinds de overnane door xxx de service niet meer is zoals vroeger. Ik ben bereid om andere onaangename toestanden uit te leggen.
Eurostar 2000
Customer Service
Personenwagens
10/4/2025
5
Zeer positieve ervaring ! Van advies bij het kiezen van de wagen, over de goede uitleg bij het afhalen van de wagen, tot de dienst na verkoop. Zeer professionele, vriendelijke en ervaren medewerkers. Zowel de medewerkers, als de xxx, als de personen die de xxx behandelen. Super !
Eurostar 2000
Sales
Personenwagens
10/4/2025
4
goed onthaald, auto op tijd klaar, zo goed als proper teruggekregen (vlekje op het witte stuur) werkzaamheden goed uitgevoerd. personen zeer vriendelijk
Eurostar 2000
Customer Service
Personenwagens
9/4/2025
5
Eurostar 2000
Customer Service
Personenwagens
9/4/2025
5
Eurostar 2000
Customer Service
Personenwagens
9/4/2025
5
Correct en professioneel.
Eurostar 2000
Customer Service
Personenwagens
9/4/2025
5
Eurostar 2000
Sales
Personenwagens
9/4/2025
5
Une très bon accueille..,! Personnels à l écoute . Très bon service.
Eurostar 2000
Customer Service
Personenwagens
9/4/2025
5
Een heel goeie ervaring gehad. Direct en goed bedient.
Eurostar 2000
Sales
Personenwagens
7/4/2025
5
Eurostar 2000
Customer Service
Personenwagens
7/4/2025
2
Bij het inleveren 's morgens van mijn voertuig, werd er gezegd dat een car wash inbegrepen was in deze onderhoudsbeurt. Maar dat bleek niet gebeurd toen ik de auto ging afhalen. Toen ik de auto ging afhalen was 1 persoon bezig met iemand anders. Er waren ondertussen een 6-tal mensen die gewoon aan hun bureau bleven zitten of babbelden - niet 1 persoon vond het nodig om mij gedurende een dikke 5 minuten te vragen of ze me konden helpen.
Eurostar 2000
Customer Service
Personenwagens
5/4/2025
5
Goeie dienst, vlotte afspraken.
Eurostar 2000
Customer Service
Personenwagens
5/4/2025
1
Ontgoochelend, slecht, ondermaats : de wagen werd binnengeleverd voor een herstelling van de carrosserie. Dit zou vrij eenvoudige herstelling moeten zijn, namelijk de vervanging van een bumper. Ik richt mij tot een officiële Mercedes garage, omdat het hier een nieuwe wagen betreft en ik verkies dat er originele onderdelen worden gebruikt. Bij in ontvangst nemen van de wagen blijkt al snel dat er een verkeerde bumper werd geïnstalleerd én dat de comfort optie om de koffer te openen nog steeds niet werkt. Die garage blijft desondanks beweren dat alles oké is. ONAANVAARDBAAR voor een zogezegd premium merk.
Eurostar 2000
Customer Service
Personenwagens
5/4/2025
5
Rode kaart na autokeuring voor slechte afstelling koplampen. Bij het naar huis rijden, binnen gesprongen bij xxx om nieuwe afspraak te maken. Maar ze hebben direct het probleem opgelost. 's Anderdaags groen kaart !
Eurostar 2000
Customer Service
Personenwagens
4/4/2025
5
Eurostar 2000
Customer Service
Personenwagens
4/4/2025
5
Eurostar 2000
Sales
Personenwagens
4/4/2025
3
Bon service en général, je suis répartie sans mes ballets essuie glaces pas en stock et toujour le même problème avec mes bips en marche arrière qui me fonctionne pas toujours, alors que non véhicule est resté 2 jours au garage merci de me répondre
Eurostar 2000
Customer Service
Personenwagens
4/4/2025
5
Excellent accueil, l'horaire du rendez-vous a été bien respecté, un professionnalisme à 100%, je recommande.
Eurostar 2000
Customer Service
Personenwagens
4/4/2025
1
J'ai acheté une xxx voiture dans ce garage problème a la livraison et puis beaucoup de problème la voiture et reste 2 semaines ou garage, j'ai téléphone 20 fois pour un contact très très très difficile pour avoir un contact téléphonique une grande catastrophe c et pas un garage mercedes !!!!!! Juste le employé qui et bon et tout le reste catastrophe
Eurostar 2000
Customer Service
Personenwagens
4/4/2025
5
Kwalitatieve service met algehele tevredenheid.
Eurostar 2000
Customer Service
Personenwagens
4/4/2025
5
Iedereen was heel vriendelijk en professioneel een top team. Snelle service en een drankje werd me aangeboden tijdens het wachten in een knusse zetel. Voor mijn toekomstige services kom ik zeker terug en beveel het 100% aan.
Eurostar 2000
Customer Service
Personenwagens
4/4/2025
5
Correcte service en vriendelijk personeel
Eurostar 2000
Customer Service
Personenwagens
28/3/2025
4
je savais quel model de voiture je voulais avant de venir au salon mais je suis déçu de ne pas eu la proposition d'essayer la voiture avant.
Eurostar 2000
Sales
Personenwagens
27/3/2025
5
Vriendelijk en efficiënt onthaal
Eurostar 2000
Customer Service
Personenwagens
26/3/2025
5
prima, vlotte en super vriendelijke service. Niets op aan te merken
Eurostar 2000
Customer Service
Personenwagens
25/3/2025
5
Un très bon accueil. Très professionnel. Franchement, rien à redire. Bravo à l'équipe.
Eurostar 2000
Customer Service
Personenwagens
25/3/2025
1
Service après vente déplorable et exécrable avec beaucoup manque de respect et professionnalisme
Eurostar 2000
Customer Service
Personenwagens
22/3/2025
4
Expérience très bonne mais des améliorations sont toujours possible.
Eurostar 2000
Sales
Personenwagens
20/3/2025
5
Zeeer goed en vriendelijk
Eurostar 2000
Customer Service
Personenwagens
20/3/2025
5
Super vriendelijk en behulpzaam, juiste communicatie
Eurostar 2000
Customer Service
Personenwagens
20/3/2025
5
c'était vraiment magnifique. Ils étaient très pro. Ils m'ont reçue en urgence, sans rendez-vous pour vérifier si mon véhicule était enore en état de marche.
Eurostar 2000
Customer Service
Personenwagens
20/3/2025
5
Altijd bereikbaar, goede service, geen wachttijden, vriendelijkheid van de medewerkers, ...
Eurostar 2000
Customer Service
Personenwagens
20/3/2025
5
Jai apprécie L'accueil, la gentillesse, le professionnalisme, les explications. Tout était top
Eurostar 2000
Sales
Personenwagens
20/3/2025
5
zeer goede correcte service
Eurostar 2000
Customer Service
Personenwagens
20/3/2025
3
Onthaal was prima, we hebben nog even moeten wachten maar kregen koffietje...geen probleem. De medewerker die de toelichting gaf rond gebruik van de wagen was duidelijk gestresseerd en werd ook enkele keren door andere collega kort weggehaald. Met een wagen zoals de xxx was de toelichting vrij kort. Er is nog zoveel in de wagen die wij door het zelf te zoeken/ondervinden nu ook kunnen gebruiken. Op mijn vraag, of er ook een rem assistent in de wagen zit kreeg ik positief antwoord maar er werd niet gezegd dat dit optioneel is. Er zijn 'apps' zoals rem assistent die blijkbaar moeten bijgekocht worden om te kunnen gebruiken. Dit vind ik persoonlijk heel jammer voor zo'n dure wagen. Bij mijn vorige bedrijfswagen (xxx) zit dit er allemaal standaard in.
Eurostar 2000
Sales
Personenwagens
20/3/2025
4
Eurostar 2000
Sales
Personenwagens
20/3/2025
1
niet goed, mijn afspraak was 2 keer verkeerd ingeboekt, het personeel is niet vriendelijk, er is te weinig wachtruimte, het duurt verschrikkelijk lang
Eurostar 2000
Customer Service
Personenwagens
20/3/2025
5
Tout c'est bien passé, xxx s'est présenté à moi, nous avons discuté et voilà l'affaire c'est faite
Eurostar 2000
Sales
Personenwagens
20/3/2025
1
TRÈS TRES MAUVAIS CATASTROPHE - 10 ÉTOILES TRES MAUVAISE EXPÉRIENCE RIEN AVOIR AVEC UNE AGENCE MERCEDES PROBLÈME DE VOITURE ET PROBLÈME DE LIVRAISON ET APRÈS PROBLÈME DE SERVICE APRÈS VENTE PIRE QUE UNE CAMERA CACHÉ JE VOUS EXPLIQUE LE JOUR DE LA LIVRAISON VOITURE PAS PRÊTE POUR LA LIVRAISON LES PlÂQUES N ETAT PAS SUR LA VOITURE IL MANQUE LE CACHE DU CROCHET IL MANQUAIT DOUBLE DE CLE IL MANQUAIT LES TAPIS DE PROTECTION IL MANQUAIT LA FACTURE D ACHAT CONCERNANT LA VOITURE L'employé VEUT M EXPLIQUE LA VOITURE MAIS L ÉCRAN PRINCIPAL NE FONCTIONNE PAS !!!! ÉCRAN TOUT NOIR IL ONT RAMENER LA VOITURE A L ATELIER POUR RÉPARER MA VOITURE NEUVE !!!! APRÈS 2H30 DANS L ATELIER L ÉCRAN FONCTIONNE MAIS LE LENDEMAIN DE NOUVEAU L ÉCRAN NE FONCTIONNE PAS ET JE CONSTATE QUE IL Y A UNE GRIFFE SUR LE CAPOT MOTEUR ET AUSSI QUE LE SIÈGES CONDUCTEUR ET GRIFFE ET LA COUTURE ENLEVÉ APRES LE WEEK-END JE PASSÉ AU GARAGE POUR ME PLAINDRE DE LA SITUATION ON MA DEMANDE DE VENIR UNE SEMAINE APRES , J'AI DEMANDE A VOIR UN RESPONSABLE ET DEMANDE SI IL Y AVAIT UNE CAMERA CACHÉ , APRES 3 JOURS J AI REÇU UN RENDEZ-VOUS J AI DEMANDE UNE COMPASSION COMERCIALE POUR TOUT LES PROBLÈME QUE J AI VÉCU, IL MA DEMANDE CE QUE JE VOULAIT J AI DEMANDE A AOIR 1 ANS DE GARANTIE ET 4 ANS DE ENTRETIEN GRATUIT POUR AVOIR CONFIANCE AU GARAGE ET A MERCEDES LE RESPONSABLE A DIT APRES 1H DE DISCUTIONS QUE C ETAT PAS POSSIBLE POUR FINIR IL MON PROPOSE 1 ENTRETIEN GRATUIT !!!! POUR FINIR J AI RENTRE MA VOITURE AU GARAGE IL M ONT PRÊTE UNE VOITURE ,APRÈS UNE SEMAINE J AI APELLE POUR AVOIR DES NOUVELLES TRES TRES DIFFICILLE POUR AVOIR UN CONTACTE APRES 20 FOIS TÉLÉPHONE ET DEMANDE A AVOIR MA NOUVELLES VOITURE ET APRES 15 JOURS DANS LE GARAGE IL M ONT APPELLE POUR DIRE QUE JE POUVAIS VENIR CHERCHER MA VOITURE QUAND ON ÉTAIT AVEC L'employé POUR PRENDRE MA VOITURE LA VOITURE TRES SALLE ET DES TACHES DE SIMONISE ALORS SURPRIS IL L ONT RENTRÉ POUR FAIRE UN CARWASH ET VOILÀ ON VERRA LA SUITE DE LA CAMERA CACHÉ MON NOM ET xxx J ATTEND DES NOUVELLES DE VOTRE PART MERCI POUR VOTRE COMPRÉHENSION BONNE JOURNÉE
Eurostar 2000
Sales
Personenwagens
20/3/2025
4
afspraak correct gemaakt en herstelling ook zals voorzien Maar twee maal een nazicht op twee dagen vinfd ik overdreven En de prijs is wel zeer hoog
Eurostar 2000
Customer Service
Personenwagens
12/3/2025
1
Slechte ervaring sinds de nieuwe leiding in xxx Op voorhand werd mij gecommuniceerd dat het onderhoud slechts 1 uur zou duren en hierdoor wachtte op m'n wagen. Ik heb alle begrip als er onverwachtse zaken optreden maar ik verwacht hierover dan wel enige communicatie. Ik heb maar liefst 3 uur moeten wachten op m'n wagen zonder enige communicatie wat er aan de hand was. Achteraf kreeg ik de uitleg dat ze de wagen aan de computer moesten koppelen en dat dit lang heeft geduurd. Waarom de klant hier dan niet even van op de hoogte stellen terwijl je zit te wachten? Ik had nog andere afspraken gepland en ik kon mijn klanten geen idee geven van mijn vertraging! Ik en mijn man zijn al jaren klant bij xxx met een aantal wagens en betreuren de klantenservice sinds de overname. We hadden met de vorige leiding steeds positieve ervaringen met xxx. Bovendien ben ik nu al bijna 1 maand aan het wachten op een offerte voor een aanpassing aan mijn wagen. Ik kan niet begrijpen dat dit zo lang kan duren voor iets gebruikelijks. Aangezien ik dit nodig heb voor de paasvakantie zal dit allicht ook niet meer op tijd in orde kunnen gebracht worden.
Eurostar 2000
Customer Service
Personenwagens
10/3/2025
3
Eerste contact met de medewerker verliep zeer goed ! Maar met het verloop nadien vanaf afhaling wagen is het verkeerd gelopen. Eerst en vooral hebben wij een wagen meegekregen waarvan de bandenspanning niet in orde was en waar er een probleem was met het sluiten van de koffer. Koffer probleem wisten wij, banden probleem niet. Dus eerste verplaatsing naar de garage voor de bandenspanning. Tweede verplaatsing voor het vervangen - systeem koffer. Vervangwagen ontvangen - maar zeer onprofessioneel !! Wij kopen een nieuwe wagen die niet conform wordt afgeleverd en wij mogen dan nog eens opdraaien voor de verplaatsingen naar uw garage. Blijkbaar zelfs nogmaals omdat er nog iets moet afgewerkt worden van het probleem met de koffer ....... Bijkomende opmerking, wij hadden onze goedkeuring gegeven voor de aankoop van een fietsendrager en hadden per mail bevestigd om deze te plaatsen op het moment dat wij de auto kwamen afhalen (probleem koffer) ..... NIET GEPLAATST ...... U kan begrijpen dat wij zeer ontevreden zijn. Xxx
Eurostar 2000
Sales
Personenwagens
7/3/2025
5
je suis toujours très bien reçu et service très bien exécuté
Eurostar 2000
Customer Service
Personenwagens
7/3/2025
5
toujours bon acceuil, excellent
Eurostar 2000
Customer Service
Personenwagens
6/3/2025
5
Goede en correcte aanpak en direct juist voorstel ontvangen
Eurostar 2000
Sales
Personenwagens
6/3/2025
2
De wagen is 3 x binnen geweest voor hetzelfde probleem
Eurostar 2000
Customer Service
Personenwagens
6/3/2025
1
Eurostar 2000
Customer Service
Personenwagens
6/3/2025
4
Eurostar 2000
Sales
Personenwagens
6/3/2025
5
Eurostar 2000
Sales
Personenwagens
6/3/2025
5
Onderhoud goed uitgevoerd. Problemen met hulpsystemen opgelost (dmv nieuwe batterij).
Eurostar 2000
Customer Service
Personenwagens
6/3/2025
1
Je me plains que mes amortisseurs font du bruit, j'ai pris rdv 3 fois ,diagnostique graissage, vérification, pour m'entendre dire ont vas vous les remplacer juste devant !!!! J'ai pris rdv +/- 1 mois la veille ont m'envoie un sms les pièces sont pas arrivé j'ai du rappeler pour reprendre rdv un mois après j'attends ????????????????????
Eurostar 2000
Customer Service
Personenwagens
6/3/2025
5
Eurostar 2000
Customer Service
Personenwagens
6/3/2025
1
Vraiment pas digne du prestige qu elle represente. Client depuis xxx, je n ai jamais vecu cela. On est plus des clients mais un numero de plaque.
Eurostar 2000
Customer Service
Personenwagens
1/3/2025
5
Zeer respectvol, vriendelijk en behulpzaam. Zeer fijn contact.
Eurostar 2000
Sales
Personenwagens
28/2/2025
3
Technisch ok (heb geen klachten na het onderhoud), maar het wachten is wel uitermate lang. Duidelijk te weinig personeel. De medewerker deed zijn best, maar achteraan in de bureaus zaten 3 mensen gezellig te praten, terwijl ik uiteindelijk 30 min heb moeten wachten vooralleer ik mijn sleutel had (en is Leasing dus geen betaling te doen, gewoon sleutel ontvangen en kleine uitleg wat er als werken gedaan werd). Dit was bij het vorige onderhoud ook zo.
Eurostar 2000
Customer Service
Personenwagens
28/2/2025
5
A l'écoute de mes besoins, effort et investissement afin de rassembler mes critères et envies, rassurant, encadrant.
Eurostar 2000
Sales
Personenwagens
28/2/2025
5
L'accueil et le service sont impeccables
Eurostar 2000
Customer Service
Personenwagens
28/2/2025
5
Vlotte afspraak die ook heel correct gerespecteerd werd. Onderhoud en herstelling goed uitgevoerd - geen opmerkingen. Rustige werkplek gekregen omzelf verder te kunnen werken.
Eurostar 2000
Customer Service
Personenwagens
28/2/2025
1
Zeer lang wachten. Geen info tijdens wachten. Onduidelijkheid over accessoire voucher. Probleem van afspraken met persoon die niet meer in dienst was. Herhaaldelijk moeten mailen nadien wegens foute factuur / over deze voucher. Finaal alles wel correct afgehandeld.
Eurostar 2000
Customer Service
Personenwagens
28/2/2025
5
Eurostar 2000
Customer Service
Personenwagens
28/2/2025
5
Bon soutien entretien top toutes gentiles
Eurostar 2000
Customer Service
Personenwagens
27/2/2025
5
Nous avons été très bien reçu par xxx. Il nous a très bien conseillé et aussi il a pris son temps lors de la livraison de tout nous expliquer en détail. Excellente expérience. Merci
Eurostar 2000
Sales
Personenwagens
26/2/2025
3
Aanvankelijk goed maar veel problemen met boekhouding,ze vonden de betaling van mijn wagen niet terug. IGisteren kreeg ik een herinnering mbt een betaling van xxx euro dewelke ik betaalde bij het afhalen van de wagen met bankcontact ik kocht de wagen aan op mijn naam en toch staat er op het dashboard welkom xxx. Mijn overleden echtgenoot kocht 2 mercedessen bij xxx en de briefwisseling met streaming worden aan hem gericht. Weinig taktvol
Eurostar 2000
Sales
Personenwagens
24/2/2025
5
Eurostar 2000
Customer Service
Personenwagens
24/2/2025
5
expérience totalement différente de la fois précédente: un service aux petits soins, on vous explique les choses, on a pas l'impression de déranger
Eurostar 2000
Customer Service
Personenwagens
24/2/2025
5
Tout étais parfaits , très satisfaits !
Eurostar 2000
Sales
Personenwagens
24/2/2025
5
La gentillesse des personnes à la réception .
Eurostar 2000
Customer Service
Personenwagens
24/2/2025
4
La livraison s'est très bien déroulée, Cependant j'ai remarqué deux ou trois petits détails qui ont été corrigés très rapidement
Eurostar 2000
Sales
Personenwagens
24/2/2025
5
Happy with the experience and customer service.
Eurostar 2000
Customer Service
Personenwagens
23/2/2025
1
Minder professioneel dan vorige jaren. Xxx weet weinig over een specifiek onderwerp, doet geen moeite om zich te informeren en geeft antwoorden zonder enige relevantie.
Eurostar 2000
Customer Service
Personenwagens
22/2/2025
5
Met open communicatie maken ze duidelijk wanneer een herstelling kan gebeuren. En als er iets sneller kan , nemen ze contact en bellen ook snel als je wagen klaar is. Prima
Eurostar 2000
Customer Service
Personenwagens
22/2/2025
5
Eurostar 2000
Customer Service
Personenwagens
22/2/2025
1
Auto voorzien om op te wachten . klein onderhoud. Binnen om 9h00 - start voorzien 9h30. Xxx zegt dat dit voor een ganse dag is .
Eurostar 2000
Customer Service
Personenwagens
22/2/2025
5
Un accueil chaleureux a la concession, on s'occupe très bien du client.
Eurostar 2000
Customer Service
Personenwagens
21/2/2025
5
Correct , vriendelijk , veel kennis , aangenaam
Eurostar 2000
Sales
Personenwagens
13/2/2025
5
Heb een pickup van de wagen op mijn kantoor dus top service
Eurostar 2000
Customer Service
Personenwagens
13/2/2025
4
goed georganiseerd, vriendelijk en werd opgebeld voor goedkeuring met vraag voor reparatie van andere zaken buiten het onderhoud. TOP
Eurostar 2000
Customer Service
Personenwagens
13/2/2025
2
Het is quasi onmogelijk om nog telefonisch in contact te komen met Mercedes xxx om uitleg te vragen - ik probeerde meer dan 25 minuten op verschillende tel nummers , het bleef maar bellen, maar NIEMAND kwam aan de lijn !
Eurostar 2000
Customer Service
Personenwagens
12/2/2025
4
Aangenaam en klantgericht
Eurostar 2000
Customer Service
Personenwagens
11/2/2025
5
Eurostar 2000
Customer Service
Personenwagens
8/2/2025
5
Très bon service et super prise en charge du client. Nous venons de chez xxx précédemment et on ressent nettement la prise en charge premium de Mercedes-Benz.
Eurostar 2000
Customer Service
Personenwagens
7/2/2025
5
parfait de la prise de rdv à la restitution de la voiture
Eurostar 2000
Customer Service
Personenwagens
7/2/2025
5
Eurostar 2000
Customer Service
Personenwagens
6/2/2025
5
Eurostar 2000
Customer Service
Personenwagens
6/2/2025
2
Lorsque j'ai pris rendez-vous pour l'entretiens de mon véhicule, j'ai signalé que le bouton de commande des vitres coté conducteur était défectueux et que j'avais un bruit à l'arrière de mon véhicule provenant probablement du haillon. J'ai du attendre 15 jours de plus pour avoir un rendez-vous car il fallait un spécialiste pour régler ces problèmes. Lorsque j'ai récupéré mon véhicule, la commande coté conducteur n'a pas été remplacée (pas de stock) et mon problème de bruit n'a pas été résolu car votre spécialiste a conclu que c'était un morceau de plastique qui se baladait dans le coffre qui était responsable de ce bruit... Ayant signalé le problème de la commande de lève vitre lors de la prise de rendez-vous, je suis surpris que vous n'ayez pas anticipé le remplacement de cette pièce. Quand au bruit à l'arrière de mon véhicule, j'espère être pris un peu plus au sérieux . J'ai l'impression de rouler avec une voiture xxx :-) J'ai un nouveau rendez-vous ce xxx qui m'a été fixé quand j'ai récupéré mon véhicule (1 mois ...) À part ce petit incident, j'ai pleine satisfaction de votre concession ainsi que l'accueil à la réception. Bien à vous, xxx
Eurostar 2000
Customer Service
Personenwagens
6/2/2025
2
Ik heb een mbux probleem en een parkeersensor probleem sinds de aankoop. Ik heb mijn auto al 3x naar de garage moeten brengen. Ik blijf met het probleem. Men verteld mij dat als ze het probleem niet zien op de computer wanneer ze die aansluiten op de pc dat ze die niet kunnen helpen. Ik kwam aan met fotos en een duidelijke weergave van de problematiek maar geen oplossing. Ook jammer dat er geen opvolging door de xxx. Ze beloofde me terug te bellen met nieuwe data na te overleggen met de xxx.. Om positief te eindigen is het personeel wel beleefd en de garage goed ingericht!
Eurostar 2000
Customer Service
Personenwagens
6/2/2025
3
Repareren van een band is blijkbaar moeilijk. Volgens Mercedes kon de band blijkbaar NIET meer hersteld worden. Mercedes heeft mij offerte gemaakt van +/- xxx om de banden te VERVANGEN. Leek mij toch wel duur. Ik ben dan maar naar bandencentrale gereden. Zij hebben de reparatie onmiddellijk uitgevoerd. duur : 20 min. Kostprijs € xxx Wagen rijdt perfect, ik krijg geen meldingen meer over bandendruk via boordcomputer.
Eurostar 2000
Customer Service
Personenwagens
6/2/2025
3
Bij de vraag OM de wagen na te zien voor technische keuring werdt er mij niet medegedeeld dat schokdempers vooraan deffekt waren!
Eurostar 2000
Customer Service
Personenwagens
28/1/2025
5
aucun problème ,trés très content du service et ce depuis l'achat de ma voiture
Eurostar 2000
Customer Service
Personenwagens
28/1/2025
4
Er moet een nieuw stuk besteld worden maar ik heb nog altijd niets gehoord. (koelvloeistof)
Eurostar 2000
Customer Service
Personenwagens
28/1/2025
4
Super vriendelijk, behulpzaam en betrokken
Eurostar 2000
Sales
Personenwagens
28/1/2025
5
Eurostar 2000
Customer Service
Personenwagens
27/1/2025
5
Zeer correcte verkoop. Professionele mensen .
Eurostar 2000
Sales
Personenwagens
27/1/2025
5
Correcte Service zoals altijd.
Eurostar 2000
Customer Service
Personenwagens
27/1/2025
5
Alles verloopt zeer correct en vriendelijk, afspraken worden steeds nageleefd. Top !
Eurostar 2000
Customer Service
Personenwagens
27/1/2025
4
j'ai été facturé pour des choses qui n'ont pas été faites, et j'ai perdu les bouchons des roues de la voiture.
Eurostar 2000
Customer Service
Personenwagens
27/1/2025
5
Personnel compétent et sympathique .
Eurostar 2000
Customer Service
Personenwagens
27/1/2025
5
très bon service, j'ai rien à dire on est toujours bien accueilli au café. À l'attente de notre voiture après service impeccable côté vente des voitures très bien je remercie l'équipe de ce Garage infiniment
Eurostar 2000
Customer Service
Personenwagens
27/1/2025
5
Zeer vriendelijk en professioneel, het is steeds een positieve ervaring om daar voor een onderhoud of een probleem langs te komen. Super ! Lekkere koffie ook, en een aangename omgeving om te wachten tot het probleem is opgelost.
Eurostar 2000
Customer Service
Personenwagens
27/1/2025
5
Je mag verwachten dat het reguliere onderhoud correct wordt uitgevoerd en is ook steeds het geval.
Eurostar 2000
Customer Service
Personenwagens
27/1/2025
5
Bonne le personnel est poli et a votre écoute
Eurostar 2000
Customer Service
Personenwagens
27/1/2025
4
Eurostar 2000
Customer Service
Personenwagens
27/1/2025
4
Très bien reçu , et à l écoute des remarques faite conservant la voiture
Eurostar 2000
Customer Service
Personenwagens
27/1/2025
1
Ik maak een afspraak voor een simpele herstelling en ben een week mijn auto kwijt terwijl ik mijn auto nodig heb om mijn werk te kunnen doen. Bij de garage vinden zit dit allemaal maar normaal.
Eurostar 2000
Customer Service
Personenwagens
24/1/2025
4
Eurostar 2000
Customer Service
Personenwagens
23/1/2025
1
Te duur voor resultaat en gebrek aan efficientie
Eurostar 2000
Customer Service
Personenwagens
23/1/2025
5
Personnel très sympa, disponible et à l'écoute
Eurostar 2000
Sales
Personenwagens
23/1/2025
5
Een vrijwel perfecte afhandeling van het aankoop- en financieringsdossier door een zeer deskundige en vriendelijke Werknemer.
Eurostar 2000
Sales
Personenwagens
23/1/2025
5
Tres bien, réparation effectuée tres rapidement, personnel compétant , bonne explication
Eurostar 2000
Customer Service
Personenwagens
22/1/2025
5
Eurostar 2000
Customer Service
Personenwagens
22/1/2025
5
Acceuil pro, service nickel, explications claires. Que demander de plus? Merci.
Eurostar 2000
Customer Service
Personenwagens
22/1/2025
5
Service et accueil impeccable
Eurostar 2000
Customer Service
Personenwagens
22/1/2025
5
L'accueil, le conseil et le suivi ont été impeccables.
Eurostar 2000
Sales
Personenwagens
22/1/2025
5
Goed onthaald door Werknemer en uitleg, weet waarover hij spreekt en geeft een gerust gevoel. Die niet aandringt qua verkoop.
Eurostar 2000
Sales
Personenwagens
22/1/2025
5
Personnels professionnels, à l'écoute du client
Eurostar 2000
Sales
Personenwagens
22/1/2025
3
Il faut beaucoup de patience et de persévérance pour acheter une Mercedes.
Eurostar 2000
Sales
Personenwagens
22/1/2025
5
ga er al jaren, ben aan mijn derde Mercedes
Eurostar 2000
Customer Service
Personenwagens
21/1/2025
5
Bon accueil très pro l'emloyé présent surtout sur l'heure de table
Eurostar 2000
Customer Service
Personenwagens
21/1/2025
4
Over het algemeen zeer tevreden over ontvangst en service. Alleen spijtig dat mijn afspraak om 12.45 u was (ik was zoals gevraagd in de garage om 12.30 u) en dat ze maar aan de wagen begonnen zijn om 13.30u. Daardoor heb ik wel tamelijk wat tijd verloren en heb ik mijn volgende afspraak moeten verplaatsen.
Eurostar 2000
Customer Service
Personenwagens
21/1/2025
1
Laatste contact dat ik met jullie had was een klein noodgeval en er werd nooit op mijn mail geantwoord.
Eurostar 2000
Customer Service
Personenwagens
21/1/2025
5
Heel vlotte en vriendelijke service
Eurostar 2000
Customer Service
Personenwagens
21/1/2025
1
J'ai demandé des explications après la livraison de mon nouveau véhicule et plusieurs semaines après je n'ai toujours pas de réponse. J'ai pourtant relancé l'employé plusieurs reprises. L'employé allait se renseigner et revenir vers moi mais plusieurs semaines plus tard. Toujours rien
Eurostar 2000
Customer Service
Personenwagens
21/1/2025
5
Uur voor teruggave vervangwagen niet gerespecteerd, voor de rest een zeer fijne ervaring
Eurostar 2000
Customer Service
Personenwagens
21/1/2025
4
Correct, vriendelijk, goede service !!
Eurostar 2000
Customer Service
Personenwagens
21/1/2025
5
Vriendelijke en correcte bediening.
Eurostar 2000
Customer Service
Personenwagens
21/1/2025
4
Prise de rendez-vous manquant un peu de flexibilité, mais régularisée dès l'accueil. Installation de pneus hiver en janvier c'est un peu tard, mais on m'a confirmé que cela serait rectifié l'an prochain.
Eurostar 2000
Customer Service
Personenwagens
21/1/2025
1
En général, pas satisfait. Laisser sans nouvelles sur l'avancement de la mission. J'ai dû maintes fois contacter le garage qui ne me donnait aucune nouvelles ou très peu. Les chose ont changé lorsque je me suis rendu personnellement sur place.. Bizarrement, la pièce manquante est arrivé bien plus vite, de la place s'est alors rapidement libéré.. Et tout cela après que mon véhicule soit resté chez eux en réparation plus de deux mois !!!!!
Eurostar 2000
Customer Service
Personenwagens
21/1/2025
5
Eurostar 2000
Customer Service
Personenwagens
21/1/2025
5
Goede service, alleen maar positief
Eurostar 2000
Customer Service
Personenwagens
21/1/2025
5
Vriendelijke correcte en professionele mensen
Eurostar 2000
Customer Service
Personenwagens
21/1/2025
4
Vriendelijke ontvangst Snelle bediening
Eurostar 2000
Customer Service
Personenwagens
21/1/2025
5
Eurostar 2000
Customer Service
Personenwagens
21/1/2025
5
Eurostar 2000
Customer Service
Personenwagens
21/1/2025
4
Eurostar 2000
Customer Service
Personenwagens
21/1/2025
5
Iedereen is altijd vriendelijk en behulpzaam... En als je even moet wachten kan je even een toertje doen in de showroom tussen de andere prachtige Mercedessen... Top garage met top mensen, ik kan deze garage alleen maar aanraden!
Eurostar 2000
Customer Service
Personenwagens
21/1/2025
5
Steeds vriendelijk onthaald en service is top!
Eurostar 2000
Customer Service
Personenwagens
20/1/2025
4
Eurostar 2000
Sales
Personenwagens
13/1/2025
4
Eurostar 2000
Sales
Personenwagens
21/12/2024
5
Eurostar 2000
Customer Service
Personenwagens
19/12/2024
5
Eurostar 2000
Customer Service
Personenwagens
18/12/2024
5
Geen opmerkingen .afspraak correct nageleefd en vriendelijk ontvangen
Eurostar 2000
Customer Service
Personenwagens
18/12/2024
5
Aankoopproces zeer goed verlopen. Er zijn ook veel vershillende offertes gemaakt, alvoresn tot aankoop over te gaan en dit werd zonder enige druk van de medewerker uit gedaan. Luisterend en steeds op zoek om de best mogelijke configuratie voor te stellen!
Eurostar 2000
Sales
Personenwagens
18/12/2024
5
Le délai était plus que correct pour la livraison de la voiture. En effet, elle a été livrée en moins de 4 mois (sur un délai annoncé de 6 mois). Lors de mon rendez-vous pour la livraison de mon véhicule le employé de xxx a réellement pris son temps pour me donner un maximum de détails sur l'utilisation et les fonctionnalités de la voiture. Rien à redire sur ce point. J'avais déjà eu une expérience avec un autre garage Mercedes, durant le salon de l'auto, dont je n'étais pas satisfaite, les explications avait à peine durer 15 minutes...xxx a fait l'inverse et a pris le temps nécessaire de répondre à toutes mes questions. J'ai un tout petit point d'amélioration à communiquer : Seul un mode d'emploi en néerlandais a été fourni dans la voiture. Je suis bilingue mais aurait apprécié un mode d'emploi en français par facilité d'usage et de compréhension du jargon.
Eurostar 2000
Sales
Personenwagens
18/12/2024
3
Tout s'est bien passé, mais depuis 2 ans j'ai un problème avec la boîte de vitesses que personne n'arrive à résoudre.
Eurostar 2000
Customer Service
Personenwagens