Wij blijven geopend!
Voorzorgsmaatregelen.
- Onderhoud of herstelling? Uitsluitend op afspraak. Neem contact met onze service advisors.
- Geef aan onze receptiemedewerker enkel uw autosleutel af, zonder sleutelhangers. Uw sleutel wordt gedesinfecteerd bij ontvangst én teruggave.
- Indien u zich ziek voelt, vragen wij u om uw afspraak te annuleren en te verplaatsen.
- Onze showrooms & werkplaatsen worden extra vaak schoongemaakt.
- Na elke bezichtiging en/of proefrit wordt het stuur, de versnellingspook en andere onderdelen van het voertuig gedesinfecteerd.
- Wij gebruiken stuur- en stoelhoezen en werken met wegwerphandschoenen in de werkplaats.
- Betalingsvoorkeur: bancontact, waarbij de terminal na elke transactie gedesinfecteerd wordt.
-
Kan Eurostar 2000 mij helpen met herstellingen, bandenwissels of onderhoud?
Uiteraard!
Voor onderhoud, bandenwissels of herstellingen kan u naar onze receptie bellen op 02 356 12 41 of mailen via .
Voor dringende technische pannes (ontladen batterij, lekke band) vragen wij u contact op te nemen met de 24u Service voor directe ondersteuning.
-
Kan ik in de concessie blijven wachten tijdens de herstelling van mijn wagen?
Wij raden u aan om het wachten in de garage te vermijden.
Indien u niet in de mogelijkheid bent om uw wagen af te zetten en op een later tijdstip terug op te halen, gelieve dit dan goed af te stemmen met de Service Advisors in uw vestiging om u te verzekeren van een plek in hun wachtruimte of andere oplossing.
-
Hoe kan ik de 24u Service bereiken?
- Mercedes-Benz Service-hotline 00800 1 777 7777 of +32 2 554 1727
- Mercedes-AMG Service-hotline 00800 264 77777
-
Ik wil een afspraak voor onderhoud. Wat moet ik doen?
Bel ons gerust voor een afspraak in te plannen.
U had reeds een afspraak? Dan bent u welkom in onze concessie op het afgesproken tijdstip.
-
Mijn batterijspanning is laag. Wat nu?
Wanneer uw wagen de melding 'Batterijspanning kritisch' geeft, dan is uw batterij nog niet aan vervanging toe. Dit is enkel een eerste waarschuwing en normaliter kan uw voertuig nog perfect gestart worden.
Om de batterijspanning terug op niveau te krijgen zijn er twee opties:
- doe een rit van ongeveer 20km.
- u hangt een druppellader aan de batterij zodat uw Mercedes Benz perfect zijn batterijspanning houdt tot u weer de baan op kan.
-
Ben ik terug welkom als klant?
Ja, zeker! U bent meer dan welkom, met of zonder afspraak.
Het dragen van een mondmasker is niet verplicht, wel aageraden.
Hou daarnaast altijd 1,5m afstand van zowel onze medewerkers, als van andere klanten.
Consulteert u ons liever digitaal? Dan kan dat natuurlijk ook nog steeds.
Tot snel!
-
Ik had graag een offerte voor een nieuwe/Certified wagen. Kan dit nog?
Uiteraard. Op onze website vindt u een eenvoudig formulier waar u uw wensen en gegevens kan achterlaten. Op deze manier komt uw offerte aanvraag meteen bij de juiste mensen terecht. Zij contacteren u vervolgens graag met de informatie die u wenst, ook tijdens de lockdown periode. Merk op dat ze u ook kunnen verder helpen met eventuele financiële vragen, een verzekering of servicecontract. Onze ruime selectie aan nieuwe stockwagens en jonge tweedehandswagens vindt u op deze website!
-
Ik heb een lopende offerte met beperkte geldigheidsdatum. Wat als ik deze wil laten omzetten in een bestelling?
Geen probleem - contacteer uw verkoper hier gerust voor.
Zij helpen u graag verder via de digitale kanalen (mail, telefoon, video call,...).
-
Ik wil een aanpassing doen aan een lopende bestelling.
Geef uw vragen gerust door aan uw verkoper. Hij is voor u beschikbaar en helpt u graag verder. Houd er echter rekening mee dat hier en daar bepaalde restricties gelden omtrent wijzigingen aan voertuigen.
-
Ik heb een algemene productvraag over mijn voertuig.
Aarzel niet om uw verkoper via zijn e-mailadres of telefoonnummer, of chat met ons. Wij helpen u graag verder.
-
Kan Eurostar 2000 mij helpen met herstellingen, bandenwissels of onderhoud?
Uiteraard!
Voor onderhoud, bandenwissels of herstellingen kan u naar onze receptie bellen op 02 356 12 41 of mailen via .
Voor dringende technische pannes (ontladen batterij, lekke band) vragen wij u contact op te nemen met de 24u Service voor directe ondersteuning.
-
Kan ik in de concessie blijven wachten tijdens de herstelling van mijn wagen?
Wij raden u aan om het wachten in de garage te vermijden.
Indien u niet in de mogelijkheid bent om uw wagen af te zetten en op een later tijdstip terug op te halen, gelieve dit dan goed af te stemmen met de Service Advisors in uw vestiging om u te verzekeren van een plek in hun wachtruimte of andere oplossing.
-
Hoe kan ik de 24u Service bereiken?
- Mercedes-Benz Service-hotline 00800 1 777 7777 of +32 2 554 1727
- Mercedes-AMG Service-hotline 00800 264 77777
-
Ik wil een afspraak voor onderhoud. Wat moet ik doen?
Bel ons gerust voor een afspraak in te plannen.
U had reeds een afspraak? Dan bent u welkom in onze concessie op het afgesproken tijdstip.
-
Mijn batterijspanning is laag. Wat nu?
Wanneer uw wagen de melding 'Batterijspanning kritisch' geeft, dan is uw batterij nog niet aan vervanging toe. Dit is enkel een eerste waarschuwing en normaliter kan uw voertuig nog perfect gestart worden.
Om de batterijspanning terug op niveau te krijgen zijn er twee opties:
- doe een rit van ongeveer 20km.
- u hangt een druppellader aan de batterij zodat uw Mercedes Benz perfect zijn batterijspanning houdt tot u weer de baan op kan.
-
Ben ik terug welkom als klant?
Ja, zeker! U bent meer dan welkom, met of zonder afspraak.
Het dragen van een mondmasker is niet verplicht, wel aageraden.
Hou daarnaast altijd 1,5m afstand van zowel onze medewerkers, als van andere klanten.
Consulteert u ons liever digitaal? Dan kan dat natuurlijk ook nog steeds.
Tot snel!
-
Ik had graag een offerte voor een nieuwe/Certified wagen. Kan dit nog?
Uiteraard. Op onze website vindt u een eenvoudig formulier waar u uw wensen en gegevens kan achterlaten. Op deze manier komt uw offerte aanvraag meteen bij de juiste mensen terecht. Zij contacteren u vervolgens graag met de informatie die u wenst, ook tijdens de lockdown periode. Merk op dat ze u ook kunnen verder helpen met eventuele financiële vragen, een verzekering of servicecontract. Onze ruime selectie aan nieuwe stockwagens en jonge tweedehandswagens vindt u op deze website!
-
Ik heb een lopende offerte met beperkte geldigheidsdatum. Wat als ik deze wil laten omzetten in een bestelling?
Geen probleem - contacteer uw verkoper hier gerust voor.
Zij helpen u graag verder via de digitale kanalen (mail, telefoon, video call,...).
-
Ik wil een aanpassing doen aan een lopende bestelling.
Geef uw vragen gerust door aan uw verkoper. Hij is voor u beschikbaar en helpt u graag verder. Houd er echter rekening mee dat hier en daar bepaalde restricties gelden omtrent wijzigingen aan voertuigen.
-
Ik heb een algemene productvraag over mijn voertuig.
Aarzel niet om uw verkoper via zijn e-mailadres of telefoonnummer, of chat met ons. Wij helpen u graag verder.