L'évaluateur-5 étoiles permet une mesure de la satisfaction client Mercedes-Benz. Grâce à cela, nous donnons à nos clients et prospects la possibilité de nous faire savoir ce que vous pensez de nos services.
Cela peut concerner un service voire un argumentaire de vente pour un véhicule. Suite à votre visite ou contact, nous vous transmettrons une invitation à participer sur notre site, à notre notation en nous attribuant entre 1 et 5 étoiles.
Nous prenons à coeur tous les commentaires pour nous permettre d'améliorer nos services et conseils afin de vous fournir des solutions optimales et une satisfaction parfaite. Toutes les réponses publiées sur notre site Web, le sont de manière anonyme en respectant votre souhait de publication. Le résultat de l'évaluation est inclus mais les commentaires ne sont pas affichés.
Tous les commentaires seront affichés sur le site Web jusqu'à 2 ans après leur première publication après quoi ils ne seront plus visibles, mais, ils compteront toujours dans le score de satisfaction client.
9/4/2024
5
Rapide et flexible ! À l'écoute du client!
Eurostar 2000
Customer Service
Voitures particulières
9/4/2024
5
Eurostar 2000
Customer Service
Voitures particulières
4/4/2024
5
Toujours un très bon accueil
Eurostar 2000
Customer Service
Voitures particulières
3/4/2024
1
J'ai commandé une boite à gant en xxx et on est xxx encore rien reçu chaque fois que contacte pour avoir des nouvelles ils disent dans 6 semaines mais ca fait 15mois
Eurostar 2000
Customer Service
Voitures particulières
3/4/2024
5
Eurostar 2000
Sales
Voitures particulières
2/4/2024
5
L'organisation est précise, l'aménagement de la salle d'attente, fauteuils et bureaux prévue pour que les clients puissent travailler est conviviale. Enfin, le personnel est à l'écoute. C'est parfait.
Eurostar 2000
Customer Service
Voitures particulières
2/4/2024
5
Goede opvolging zowel administratief als technisch. In die mate uiterst tevreden = 5
Eurostar 2000
Customer Service
Voitures particulières
1/4/2024
5
Eurostar 2000
Customer Service
Voitures particulières
1/4/2024
1
Eurostar 2000
Customer Service
Voitures particulières
1/4/2024
5
Excellent accueil, travail impeccable.
Eurostar 2000
Customer Service
Voitures particulières
30/3/2024
5
Très bon service. Facilité pour prendre rendez-vous et bonne communication avec l'atelier pour un travail spécifique.
Eurostar 2000
Customer Service
Voitures particulières
29/3/2024
5
Bel accueil, très bon service et effocace
Eurostar 2000
Customer Service
Voitures particulières
26/3/2024
4
Correcte service, vriendelijk afgehandeld Wat minder duidelijk is voor leasingcontracten bij de digitale boeking is het type service (onderhoud A of B), daar zou iets meer duiding bijmogen of een afzonderlijke categorie voor Leasingwagens
Eurostar 2000
Customer Service
Voitures particulières
26/3/2024
5
Service et accueil parfaits, respect du timing
Eurostar 2000
Customer Service
Voitures particulières
26/3/2024
4
Dienstverlening tip top !!! Correcte service
Eurostar 2000
Customer Service
Voitures particulières
26/3/2024
4
Garage de qualité et efficace , personnel aimable mais les prix sont assez élevés.
Eurostar 2000
Customer Service
Voitures particulières
26/3/2024
2
Ik kwam langs voor een controle van oliepeil, ik heb 45min wachttijd gehad ondanks gemaakte afspraak, hetgeen ik zeer lang vond. In het verleden reed ik met andere A-merken waarbij het bijvullen van olie of add-blue on the spot gebeurde. Misschien moet Mercedes ook eens denken aan drive-in service!
Eurostar 2000
Customer Service
Voitures particulières
26/3/2024
5
bon service rapide efficace comprehensif
Eurostar 2000
Customer Service
Voitures particulières
25/3/2024
5
Très professionnel et aimable.
Eurostar 2000
Sales
Voitures particulières
25/3/2024
4
uitstekende service : medewerker zijn volledig customer focussend ondanks lange leveringstijden heb ik altijd over een vervangwagen kunnen beschikken geen score 5 omdat de leveringstijden voor onderdelen voor mijn wagen waren extreem lang 7 maanden !
Eurostar 2000
Customer Service
Voitures particulières
25/3/2024
5
Professioneel en vriendelijk
Eurostar 2000
Customer Service
Voitures particulières
25/3/2024
5
Eurostar 2000
Customer Service
Voitures particulières
25/3/2024
5
Vlug afgehandeld. Zeer vriendelijk ontvangst en duidelijke communicatie.
Eurostar 2000
Customer Service
Voitures particulières
8/3/2024
5
Eurostar 2000
Customer Service
Voitures particulières
29/2/2024
5
Eurostar 2000
Customer Service
Voitures particulières
28/2/2024
5
Zeer warm en professioneel ontvangst door xxx en collega's.
Eurostar 2000
Sales
Voitures particulières
28/2/2024
4
xxx à l'écoute et disponible au téléphone. Démarches facilitées par le personnel
Eurostar 2000
Sales
Voitures particulières
23/2/2024
3
Gebrek aan communicatie omtrend de levering
Eurostar 2000
Sales
Voitures particulières
23/2/2024
5
Formidable ! Accueil, conseils, prise en charge et suivi !!
Eurostar 2000
Sales
Voitures particulières
23/2/2024
5
Verschillende xxx mensen hebben geholpen met raad en daad, voelde als een hecht team aan.
Eurostar 2000
Sales
Voitures particulières
14/2/2024
5
ben niet op onderhoud geweest, is gepland voor later
Eurostar 2000
Customer Service
Voitures particulières
14/2/2024
5
Klantvriendelijk, goed georganiseerd, uitstekende service
Eurostar 2000
Customer Service
Voitures particulières
14/2/2024
4
Eurostar 2000
Sales
Voitures particulières
11/2/2024
5
Eurostar 2000
Customer Service
Voitures particulières
1/2/2024
5
Professionalisme op en top !
Eurostar 2000
Customer Service
Voitures particulières
31/1/2024
5
Accueil sympathique, l'employé a bien pris le temps de tout m'expliquer.
Eurostar 2000
Sales
Voitures particulières
31/1/2024
1
Ik ben in panne gevallen met mijn wagen. (technische foutmeldingen) (elektronica) (ABS/Dode Hoek/...) Na telefonisch contact met jullie heb ik de wagen laten afslepen naar jullie werkplaats. Daar krijg ik plots factuur van € xxx. (Reset boordcomputer) Wagen is xxx jaar oud (garantie?) & heeft onderhoudscontract.
Eurostar 2000
Customer Service
Voitures particulières
31/1/2024
1
ABSOLUUT NIET TEVREDEN MEER ! Sinds de nieuwe eigenaars, wordt er blijkbaar nog zelden Nederlands gesproken. Zeer onprofessioneel team bij de occasies, enkel Franstalig, reageren niet, beloven van alles en na 5 weken hebben we nog steeds geen offerte ontvangen. Wij hebben besloten om na spijtig genoeg xxx jaar klant te zijn, na reeds xxx voertuigen gekocht te hebben, over te stappen naar de concurrentie.
Eurostar 2000
Customer Service
Voitures particulières
31/1/2024
4
bon service mais malheureux d'avoir un refus de reinitialiser l'entretien sans changer le filtre habitacle par le garage
Eurostar 2000
Customer Service
Voitures particulières
28/1/2024
5
top team, top ontvangst en top service
Eurostar 2000
Customer Service
Voitures particulières
27/1/2024
2
Voyant moteur allumé en allant rechercher le véhicule après un entretien B7. On prétend que le voyant était allumé à la prise en charge du véhicule et que après diagnostique il est question de la sonde du pot d'échappement. On me dit que l'employé s'est fait remonter les bretelles. MAIS que ça me coûtera encore ± xxx €. Et qu'il faut reprendre rendez-vous. 2 semaines plus tard. Le lendemain mon véhicule qu'il ne redémarrera plus dans moins de xxx km. Retour au garage pour finalement devoir laisser mon véhicule sur place. Retour à pieds à la maison ! Véhicule enfin en ordre le lendemain avec une facture de plus de xxx €. Pas de service, pas de personne de l'atelier comme interlocuteur, simplement le préposé xxx qui ne connaît rien à la mécanique. Vous savez monsieur, les moteurs diesel chez Mercedes-Benz ce n'est plus ce que c'était!? INCROYABLE
Eurostar 2000
Customer Service
Voitures particulières
27/1/2024
5
Uitstekende de service over de hele lijn.
Eurostar 2000
Customer Service
Voitures particulières
26/1/2024
5
Top ontvangst aan de balie en ook bij terug ophalen wagen zeer professioneel afgehandeld
Eurostar 2000
Customer Service
Voitures particulières
26/1/2024
5
Eurostar 2000
Customer Service
Voitures particulières
26/1/2024
5
Eurostar 2000
Customer Service
Voitures particulières
26/1/2024
5
5 sterren. Prima service!
Eurostar 2000
Customer Service
Voitures particulières
26/1/2024
4
Goed, zeer vriendelijk, aangename ontvangst, leuke wachtruimte.
Eurostar 2000
Customer Service
Voitures particulières
26/1/2024
5
Perfecte service zoals afgesproken.zeer tevreden
Eurostar 2000
Customer Service
Voitures particulières
17/1/2024
1
Heel onpersoonlijk, niet meer zo duidelijk en behulpzaam als vroeger. Ik voel mij een nummer onder anderen.
Eurostar 2000
Customer Service
Voitures particulières
17/1/2024
4
Ik heb geen noembare klachten en eerder tevreden over de manier waarop bepaalde kosten bespreekbaar zijn .
Eurostar 2000
Customer Service
Voitures particulières
16/1/2024
2
Er is een duidelijk verschil in communicatie sinds de overname xxx door de nieuwe uitbaters. De wagen werd 4 maanden vroeger geleverd dan verwacht (wat heel tof is) maar op het moment dat de wagen geleverd werd ontving ik enkel een mail met een bericht hierover en dat ik verzocht werd de factuur te betalen. Een telefoontje hierover hadden we op prijs gesteld. Ik heb hen dan zelf telefonisch gecontacteerd maar heb dan ook moeten vaststellen dat ze heel moeilijk telefonisch bereikbaar zijn. Ikzelf en mijn man zijn al lang klant bij xxx met meerdere wagens. Ook bij mijn klantenrelaties hoor ik negatieve ervaringen over xxx. De klantenservice gaat neerwaarts.
Eurostar 2000
Sales
Voitures particulières
15/1/2024
5
Toujours à l'écoute, il veulent donner un max de service, j'apprécie beaucoup leur approche. On se sent bien ici.
Eurostar 2000
Customer Service
Voitures particulières
15/1/2024
5
Super service, et personnels très professionnels (xxx) en carrosserie très a l écoute du clients et sont équipés aussi
Eurostar 2000
Customer Service
Voitures particulières
15/1/2024
5
Vriendelijk onthaal. Steeds tevreden over de uitgevoerde werken (herstelling en onderhoud).
Eurostar 2000
Customer Service
Voitures particulières
13/1/2024
2
Eurostar 2000
Customer Service
Voitures particulières
12/1/2024
5
Correcte afspraken en goede opvolging ervan
Eurostar 2000
Customer Service
Voitures particulières
20/12/2023
5
I was treated very well as a customer and everytime I called for help, I always received an answer. I am happy with my experience and I thank you for the service that I have received.
Eurostar 2000
Sales
Voitures particulières
18/12/2023
1
Het voertuig beantwoordt niet aan wat er gevraagd werd : er was duidelijk een trekhaak besteld, en die werd niet geleverd. Op dit moment lijkt iedereen de hete aardappel naar elkaar door te schuiven, en ik ben als klant lelijk ontriefd. Onthaal was verder professioneel en vriendelijk, maar het uiteindelijk in goed vertrouwen laten tekenen van de ontvangstpapieren op kantoor met een koffie, alvorens naar de auto te gaan kijken is not done . Dit verknoeit het volledige traject dat je als klant hebt doorlopen, en doet alle vorige positieve ervaringen teniet.
Eurostar 2000
Sales
Voitures particulières
13/12/2023
5
Professionele en vlotte afhandeling
Eurostar 2000
Sales
Voitures particulières
8/12/2023
5
Très bon accueil. Dès qu'on entre dans le show room, l'accueil est chaleureux et par la suite aussi bien à la vente qu'a la réception ainsi qu'au service technique. Très bonne explication à la réception du véhicule, J'ai été agréablement surpris par le professionnalisme de toute l'équipe. Ils ont su prendre leur temps pour moi et toutes mes questions.
Eurostar 2000
Sales
Voitures particulières
3/12/2023
2
ik ben eerder teleurgesteld. ik heb een bestelling geplaatst op xxx. Ik heb een voorschot betaald van xxx€ op xxx Ik wacht nog altijd op de uitvoering van de werken.
Eurostar 2000
Customer Service
Voitures particulières
29/11/2023
5
Eurostar 2000
Customer Service
Voitures particulières
25/11/2023
4
Correct, vriendelijk en nakomen van afspraken.
Eurostar 2000
Customer Service
Voitures particulières
24/11/2023
3
Enerzijds was ik bij voorgaande aankopen gewend om een bedanking te ontvangen dmv bloemen boeket en fles champagne. Blijkbaar is dat niet de policy van mercedes itt xxx. Verder waren er all weather banden geinstalleerd, doch deze waren ongelijk geblazen waardoor ik 3 maal naar garage diende te rijden op dag van ophaling. Ook de tank was minimaal gevuld, gelukkig is dats niet veraf. De installatie van mercedes app was verkeerd ingesteld alwaar ik niet gecreeerd als hoofdbestuurder. De batterij capaciteit is max xxx km =100%. In de brochure staat xxx km, doch dit is niet haalbaar. Tot op heden!
Eurostar 2000
Sales
Voitures particulières
16/11/2023
5
Very satisfying and efficient.
Eurostar 2000
Sales
Voitures particulières